Powered By Blogger

22 Şubat 2012 Çarşamba

her balık etli genç kızın bir diyet geçmişi vardır

Aslında bu başlık bana hiç uymaz. ben hayatımın 16 senesini bir obez olarak geçirdim.Bildiğiniz obezdim.ortaokulda 90 kilolardaydım. yıllarca diyetisyene gittim sonuç yok, obezite tedavileri gördüm sonuç yok. xenical die herkesde mucizeler yaratan bi ilaç kullandm yine sonuç yok( gerçi hakkını yemim 3 ayda 2 kilo fln verdim ) sonra bi gün sewdiğim kız bana abi deyince durumu olunca sanırım depresyona girdim.25 kilo verdim ..ne mi yaptım aç durdum. kendimi tek başına bir ewe kilitledim spor yapmadm ama günde 5 saat fln temizlik yaptım ki kendisi hobilerimdendir .şimdiki hedefim sadece 10-12 kilo :D inşş başarıcam.. dukan mı yapsam dedim yok be hacı sen bir pirinç delisi memleketten gelmiş insansın yakışmaz sana 10 kilo için 200 gün pilav yememek dedm :Dgünlük yediklerimi paylaşıcam sizlerlee , ve alışverişlerimi ve izlediğim filmleri hepsine deli olurum çünküü..muahh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder