Powered By Blogger

22 Şubat 2012 Çarşamba

başlangıçları sewmem hiçç

muhtemelen blogumu kimseler izlemicek.hatta ewet ewet eminim kimse izlemicek:D bu modern bir bridget jones blogu :D hani o meşhurr filmin meşhur sahneleri vardır , yılbaşı kararı alınır,ev toplanır günlüğe kilo , sigara sayısı fln yazılır. bu öyle bir post işte..
KİLO:AKLIMDA :)
BOY: bence 1,66 millete göre 1,68
BEDEN: 40-42 ama 42'ye daha yakın
SİGARA:yok hatta hiç aram yok
bu sabah annemin gün arkadaşlarından birinin hangi felsefeye ait oldugunu bilmediğim önerisiyle başladım güne.Sabah ilk olarak aynaya bugun çok güzel bi gün ve ben çok güzelim dedim ve gülümsedim. galiba gerçek oldu güzel bi gündü :D askere gideli 2,5 ay olan eski sevgilim 2,5 aydır ilk kez bugün aradı( kendisinden the sun die bahsedicem blogumda pucca stylee ). kendisi benim yaşama sebebim falan galiba:D yıllar sora bloga tekrar yazma sebebimde 3 ay sürecek ve the sun ın doğum gününde başlayıp, askerden gelene kadar sürecek diyet maratonumu sizle ve kendimle paylaşmak .Tabi bu arada bi okuyucum olmazsa da zarar yok ki olursa sıkılacagınızı sanmam:D xoxo şişmangirl

1 yorum: